شعبه ویژه و ایستگاه ناب و تمام عیار پروژه های دانشجویی مستانه آنلاین

دانلود رایگان تحقیق و پروژه های دانشجویی و ترجمه متون و مقالات تخصصی دانشجویی و نمونه سوالات استخدامی و امتحانی متوسطه با جواب پروپوزال و پرسشنامه و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری PHD

شعبه ویژه و ایستگاه ناب و تمام عیار پروژه های دانشجویی مستانه آنلاین

دانلود رایگان تحقیق و پروژه های دانشجویی و ترجمه متون و مقالات تخصصی دانشجویی و نمونه سوالات استخدامی و امتحانی متوسطه با جواب پروپوزال و پرسشنامه و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری PHD

در این سایت خدمات دانلود رایگان تحقیق و پروژه های دانشجویی و ترجمه متون و مقالات تخصصی دانشجویی و نمونه سوالات استخدامی و امتحانی متوسطه با جواب پروپوزال و پرسشنامه و پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری PHD ارائه میگرد.

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
نویسندگان
  • ۰
  • ۰
دنیایی که در آن به سر می¬بریم بسیار پیچیده و در عین حال پویا و واجد دو ویژگی عمده، منابع محدود و نیازهای نامحدود می¬باشد همچنین محدودیت در نیازها و خواسته¬های بشر است که موجب توجه روزافزون به بهره¬وری گردیده است از یک سو جمعیت رو به ازدیاد، گستره نیازهای بشری را سیر تصاعدی داده و از سوی دیگر برای انسان¬هایی که هر لحظه به جهان قدم می¬گذارند، استفاد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 23
فرمت فایل docx
حجم فایل 7797 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 164
مدل ارزیابی عملکرد شهرداری بر اساس میزان رضایت شهروندان از خدمات شهری

فروشنده فایل

کد کاربری 4723
کاربر

چکیده:

دنیایی که در آن به سر می¬بریم بسیار پیچیده و در عین حال پویا و واجد دو ویژگی عمده، منابع محدود و نیازهای نامحدود می¬باشد. همچنین محدودیت در نیازها و خواسته¬های بشر است که موجب توجه روزافزون به بهره¬وری گردیده است. از یک سو جمعیت رو به ازدیاد، گستره نیازهای بشری را سیر تصاعدی داده و از سوی دیگر برای انسان¬هایی که هر لحظه به جهان قدم می¬گذارند، استفاده و بهره‌برداری بهینه از منابع را محدود ساخته است. در این مسیر ارزیابی عملکرد سازمان¬ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می¬باشد .
ارزیابی عملکرد بعنوان یکی از ضروری‌ترین زیرمجموعه¬های وظیفه کنترل - یکی از چهار عنصر دانش سازمان و مدیریت – در سازمان¬ها است که به اندازه‌گیری و سنجش وضع موجود می¬پردازد تا بتوان از آن بعنوان مبنایی جهت تصمیم¬گیری در مورد ادامه، تعدیل و یا جلوگیری از کاری که در حال انجام است استفاده نمود. رشد فزاینده تکنولوژی، موج گسترده اطلاع‌رسانی و توسعه خدمات ویژه و متنوع، بیش از پیش لزوم برنامه‌ریزی اصولی و سیاستگزاری همه جانبه را جهت ادامه حیات برای سازمان¬ها آشکار کرده است. ضمانت اجرایی این سیاست¬ها، هر چند که هوشمندانه تدوین شوند، کنترل دقیق و مداوم واحدها و ارزیابی و بهبود مستمر روش¬ها است . سیستم‌های ارزیابی عملکرد سازمان¬ها، یک مکانیزم مهم کنترل در راستای خط مشی¬ها و سیاست‌های کلی سازمان بوده و اطلاعات مهم و حیاتی را در خصوص میزان تناسب و سازگاری عملکرد واحدها با برنامه¬ها، در اختیار مدیران قرار می¬دهند. البته وقوع این امر در گرو آن است که نظام ارزیابی عملکرد از جامعیت کافی برخوردار باشد تا نتایج آن قابل استفاده بوده و تمام جوانب فعالیت‌ها را مدنظر قرار دهد .
این تحقیق به ارزیابی عملکرد بر پایه میزان رضایت شهروندان از خدمات شهری در شهرداری مشهد می¬پردازد.

دنیایی که در آن به سر می¬بریم بسیار پیچیده و در عین حال پویا و واجد دو ویژگی عمده، منابع محدود و نیازهای نامحدود می¬باشد. همچنین محدودیت در نیازها و خواسته¬های بشر است که موجب توجه روزافزون به بهره وری گردیده است. از یک سو جمعیت رو به ازدیاد، گستره نیازهای بشری را سیر تصاعدی داده و از سوی دیگر برای انسان¬هایی که هر لحظه به جهان قدم می¬گذارند، استفاده و بهره‌برداری بهینه از منابع را محدود ساخته است. در این مسیر ارزیابی عملکرد سازمان¬ها به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می¬باشد .ارزیابی عملکرد بعنوان یکی از ضروری‌ترین زیرمجموعه¬های وظیفه کنترل - یکی از چهار عنصر دانش سازمان و مدیریت – در سازمان¬ها است که به اندازه‌گیری و سنجش وضع موجود می¬پردازد تا بتوان از آن بعنوان مبنایی جهت تصمیم¬گیری در مورد ادامه، تعدیل و یا جلوگیری از کاری که در حال انجام است استفاده نمود. رشد فزاینده تکنولوژی، موج گسترده اطلاع‌رسانی و توسعه خدمات ویژه و متنوع، بیش از پیش لزوم برنامه‌ریزی اصولی و سیاستگزاری همه جانبه را جهت ادامه حیات برای سازمان¬ها آشکار کرده است. ضمانت اجرایی این سیاست¬ها، هر چند که هوشمندانه تدوین شوند، کنترل دقیق و مداوم واحدها و ارزیابی و بهبود مستمر روش¬ها است . سیستم‌های ارزیابی عملکرد سازمان¬ها، یک مکانیزم مهم کنترل در راستای خط مشی¬ها و سیاست‌های کلی سازمان بوده و اطلاعات مهم و حیاتی را در خصوص میزان تناسب و سازگاری عملکرد واحدها با برنامه¬ها، در اختیار مدیران قرار می¬دهند. البته وقوع این امر در گرو آن است که نظام ارزیابی عملکرد از جامعیت کافی برخوردار باشد تا نتایج آن قابل استفاده بوده و تمام جوانب فعالیت‌ها را مدنظر قرار دهد .این تحقیق به ارزیابی عملکرد بر پایه میزان رضایت شهروندان از خدمات شهری در شهرداری مشهد می¬پردازد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی